Tuesday, June 2, 2015

Sağlıklı olmak gerekir

İki-üç haftadan önce Türkçe sohbet sırasında ilginç bir metin okuduk. Başlığı “Sağlıklı olmak”. Bu metin “Türkçe okuyorum” kitabın metinlerinden birisi.

Gazeteci doktora gidip nasıl sağlıklı olmadığını sormak istiyordu. Doktor ona dedi ki diyet yapmak ve spor yapmak yeterli değil.
Doktora göre, başka şeyler de çok önemli. Stresten kaçmak ve planlı olmak gerekir. Doktorun başka tavsiyeleri vardı: hobilerini yapmak, yürümek, kitap okumak, sinemaya gitmek de gerekir.

Bence doktor haklıydı. Ben neredeyse her gün spor salonuna exersiz yapmak için giderim. Geceleri hobilerim için vaktim var. Yabancı dilleri öğreniyorum. Sık sık televızyonda çeşitli dillerinde haber programları seyrediyorum.
Kenara müzik dinliyorum, CD’ler toplanıyorum, filmleri seyrediyorum.

Bu post Türkçe Haziranı bir parçası olarak yazılmıştır
Share:

0 komentarze:

Post a Comment