Monday, June 1, 2015

Bugün benim üçretsiz günüydü

Genellikle Pazartesi günleri çalışıyorum ama bugün benim üçretsiz günüydü. Bunun sebebi ben Mayısta üç hafta sonunda çalıştım ve biraz dinlenmem ihtiyacım vardı.

Ama her zaman gibi saat altıda uyandım, kahvaltı yaptım, kahve içtim, İnternette bazı haberleri okudum.
Bundan sonra yabancı dilleri öğrenmek için zaman geldi. Evvela You Tube’te Arabca dersi seyrettim ve aynı dersi Arapca kitaptan okudum. Bunun sonra biraz Espanyol TV seyrettim. Bir şey yedip, kahve içtim.

Evde bir şey de yapmam lazımdı - biraz ütülendim ve bakkala gidip alışveriş yaptım. Bunun sonra bir yürüyüşe gidip Türkçe oğreniyordum. Benim çok iyi Türkçe kursum var. Bu kurs Amerikan Foreign Language Institute tarafından hazırlandı. Bu kursun ses dosyalarını dinledim.

Akşam biraz Fransız TV seyrettim, yeni bir post benim seyahat blog'um için yazdım, başka bir post benim yabancı dil öğrenimi hakkında blog'um için yazdım. Bunun sonra biraz TRT Türk TV seyrettim, dinleme anlamayi pratik yapmak için.

Bu post Türkçe Haziranı bir parçası olarak yazılmıştır
Share:

0 komentarze:

Post a Comment