Wednesday, September 4, 2013

Powrót do Hindi

Już w lipcu zacząłem powtórkę Hindi, nie mając pewności, czy ten język na stałe wejdzie do mojego harmonogramu. Potrzebowałem jednak trochę odmiany, a nie chciałem wprowadzać nowego języka, bo na to jeszcze za wcześnie. Nie powiodło się z niemieckim, który nadal jakoś mi nie leży. Hindi po paru kolejnych godzinach z kursem Pimsleura jakoś „zatrybił”.

Nie jestem pewien, na jak długo wystarczy mi wytrwałości, ale tak czy owak, zawsze dobrze jest odświeżyć sobie podstawy języka, którego się kiedyś uczyło.
Powrót do Hindi nie będzie się wiązał z dodatkowymi wydatkami jako że mam parę podręczników oraz bardzo dobre słowniki Hindi-English i English-Hindi, w szufladzie pod kinem domowym leży kilka filmów na DVD, po które mogę sięgnąć chcą posłuchać tego wdzięcznego języka.

Oto krótkie wprowadzenie w Hindi:
मेरा नाम प्षॆमॆक् (Przemek) है. मैं क्राको, पोलैंड में रहता हूँ.
विदेशी भाषाएं सीखना मुझे पसंद है.
मैं पोलिश, अंग्रेजी और स्पेनिश बोलता हूँ. मैं इतालवी, पुर्तगाली, फ्रेंच, तुर्की और अरबी सीख रहा हूँ.
और जरूर मैं हिंदी सीख रहा हूँ.


Ten tekst można również przeczytać po angielsku
Share:

0 komentarze:

Post a Comment