Friday, March 22, 2013

Benim hakkımda

Benim adım Przemek. Kırk iki yaşındayım. Polonyalıyım. Polonya’da, Krakov’da yaşıyorum. Krakov, Polonya’nın güneyinde yer alır. 
Devlet memuruyum. Belediyede çalışıyorum. Dış ilişkiler ve Avrupa projeleri üzerine calışıyorum.
Müzik dinlemeyi, kitap okumayı, seyahat etmeyi ve fılm izlemeyi seviyorum, ama herşeyden önceyabancı dil öğrenmeyi seviyorum.
İngilizce ve İspanyolca biliyorum, İtalyanca, Portekizce, Arapça ve Türkçe öğreniyorum.
Birkaç yıldan beri Türkçe öğreniyorum. Çok zor. Evimde kendi kendime öğreniyorum. Öğrenmek için özel bir sebebim yok. Sadece hobim.
Türkçem hala kötü. Ben bir sürü sözcük biliyorum, ama konuşma fırsatım yok. Çok pratiğe ihtiyacım var.

Bir defa Türkiye’ye gittim. Tatill için. İki bin sekizde. Çok sevdim. İstanbul’a, İzmir’e, Bursa’ya, Çeşme’ye, Selçuk’a, Bergama’ya, Efes’e, Bodrum’a ve Pamukkale’ye gittim. Şahane yerler. Oraları tekrar seyahat etmek istiyordum.


Share:

0 komentarze:

Post a Comment